Ensamhet och förväntan =)

0kommentarer

Jag kännermig otroligt ensam och onödig, känns inte som att jag överhuvudtaget gör någonting nyttigt med mitt liv. Så jag har bestämt mig för att gå ner på gymet klockan fyra idag, så ska jag stämpla mitt cms kort så jag kan träna i Umeå också.



Här kommer lite bilder från helgen med Sanne =)



[Torsdag] Sanne posade medans hon lagade en superb middag =)



[Torsdag] Matkoma i soffan



[Torsdag] Mera matkoma






[Fredag] Vi gjorde smörgåstårta =)



[Fredag] Kaninen!!!!!!!!! Hahahahahaha!!!!!!!!!



[Fredag] Zanniz



Fredagens party outfit =)





[Lördag] In to the fog. . . again ;-)




[Lördag] Ready to party =)





[Söndag] Vi mådde verkligen som vi förtjänade efter två dagars festande. Vi var båda nära att slänga oss framför första bästa tåg när vi vaknade =S

Men det var det verkligen värt, vi hade så himla trevligt =) Nästa gång tar vi och gör Norrtälje osäkert i stället ;-)

Dom här vilderna var bara från telefoner och egna kameror, bilder från krogen kommer en annan dag , jag orkar inte sitta och pilla med det här längre ;)

Kommentera

Publiceras ej