Inflyttningsfest

1kommentarer

Nu sitter vi och kollar på one tree hill, mycket bra serie. Plutt är söt och försöker att slippa städa :P I know that feeling! Aha! Städa är ju så himla trist, speciellt när man är väl medveten om att det kommer se ut som skit igen vid kvällens slut. =P

That's life!

På måndag så börjar min praktik. . På Rådmansö skola, förstår ni hur extremt jobbigt det kommer bli att jobba/ha skola från 8-17 hela 5 dagar i stäck? Jag som har blivit bortskämt med att bara gå i skolan max 3 dagar per vecka och när jag väl är i skolan är det ca 2-3 timmar per dag bara =S Ujjj! Men det blir nog roligt, hoppas jag på iaf =) Är sjuuuuuukt nervös för att jag ska göra bort mig när jag ska planera och hålla en lektion/del av lektion. Håll tummarna för mig i veckan raringar ;)

Nu blir det att dricka upp min tredje öl och kolla klart på one tree hill. =)

Tjingeling!

1 kommentarer

Anna

10 Oct 2009 18:08

Ohh..lycka till!:) Du kommer säkert klara det galant=)

Kommentera

Publiceras ej