Dag tre avslutad

1kommentarer

Nu har jag gjort min tid i skolan för den här veckan, funderar på att kanske fara till skolan i morgon och sätta mig o plugga i biblioteket lite men vi får se om jag ids.

Jag har iaf unnat mig ett hett bad med en glas rött samt en skönlitterär bok! Pluggandet får faktiskt vänta tills morgondagen.

Idag så hade vi två föreläsningar i ett och samma klassrum som var helt utan syre kändes det som. Det gick bra fram till lunchen men efter den så var jag och Maddo lite fnittriga och det slutade med att vi båda satt på främsta raden och skrattade så vi grät åt vår föreläsare. Inte helt okej!

Vi han samma fatta dagen så här :

30 minuter
24 Dåva'
38 Va'
Så att säga
    &


Bättre humor än så har vi helt enkelt inte =P You had to be there to understand. Förstörde även andra halvan av den senare föreläsningen för tre klasskompisar då vi berättade vad det var som hade varit så roligt. Så då satt dom och störde sig i ca 45 minuter. Fy skäms på oss :P

Lägger upp bilder på min projektgrupp lite senare.
Tjingeling!

1 kommentarer

Maddo

21 Jan 2010 08:50

Hahah, jag försökte förklara det komiska för min kombo och en till kompis.. Ingen förstod! Tur vi har varandra! :P

Kommentera

Publiceras ej