För många skitdagar

1kommentarer

Ni vet såna där dagar då man inte orkar någonting och minsta lilla motgång får en att ge upp? Idag är ännu en sån dag. Som tidigare skrivet så vaknade jag en gång i timmen i ntt och var sjukt kissnödig. När jag tillslut gav upp mina försök med att sova och klev upp ur sängen så hade jag ont i ryggen, och inte lite ont i ryggen så man tar en alvedon eller två och sen fungerar utan nej, en citodon och sen soffan resten av dagen för att det inte vill släppa ändå.

Suck.
mr R bokade tvättid igår, kl 6-9 ikväll. Han är på  möte så jag samlade ihop tvätten och gock ner för att tvätta. Tror ni jag kommer in i källaren? Efter ca 5 minuters intensiva försök att få upp dörrhelvetet så ger jag upp, går upp för trapan igen och traskar hem. Ringer richard som säger "jaha, ja men men dörren är jättesvår att ta sig in genom." jaha!!! Varför är det ingen som kontaktar akelius och säger det till dom så dom kan fixa skiten då? fy fan va korkade människor är. ÅH!

Så det blir väl jag som får rinhga till akelius och tala om för dom att jag tar mig inte in och dom får fixa. Nu skiter jag fullständigt i tvätten och tar och tar mig en till citodon och gråter i stället. Jag vill sluta vara såå känslig. Jävla hormoner, jävla rygg, jävla skitdagar och pissnätter. Snacka om att känna sig värdelös!

1 kommentarer

Anna R

20 Sep 2010 21:06

Men fy din stackare:( Hoppas att de värsta dagarna är över snart! kramar

Kommentera

Publiceras ej