Klädhus?

0kommentarer

Vi (Mr R) tvättade idag, två fulla ikea kassar med tvätt.. varken torktumlare eller torkskåp fungerade dock... mindre roligt faktiskt. Dock ser vår lägenhet ganska rolig ut som påföljd av detta och min stora fundering är således - kommer det någonsin bli en städad lägenhet igen eller kommer det fortsätta vara ett klädhus vi bor i för resten av livet? Jag hoppas att jag orkar städa, eller, att någon kommer hit och städar åt mig? Det vore sjukt trevligt :D


[Vi hittade en till duschdraperistång som vi vart tvungna att hänga upp för att få plats med dessa extremt stora kläder.. undra om vi kanske väntar barn?]

[Vårt hem har blivit invarderat av barnkläder och barnsängkläder, hur gick detta till?]


Det är till att vara kreativ med lösningarna när man har för lite plats i sitt hem och en helt värdelös tvättstuga ;)

Min man som enligt min är sötast i världen på bakfyllan =)

Mr R stal kameran och smygfotograferade mig.. jo tack man är väldigt fager så här på kvällkvisten en bakislördag ;)

Nu ska jag sova.. och hoppas på att någon ringer på dörren i morgon för att erbjuda sig att vika ihop all kottes + vår tvätt och även städa och diska åt oss. Jag har hört att man ska drömma stort så jag provar =D

God natt!

Kommentera

Publiceras ej