Måndag

0kommentarer

I helgen så hade vi en "inflyttningsmiddag" som vart lite improvoserad. vå av personerna som skulle komma kom inte på grund av sjukdom (mitt fel, jag smittade Josefin med min förkylning så hon låg och höll på att dö) så vi vart totalt sex personer. Det var himla trevligt trots att vi inte kunde vistas i vardagsrummet.

just ja, Lasse var här hela helgen. Det var gôr mysigt.  Vi var på flygets dag här i Umeå på lördagen där man fick prova flyga motor segelflygplan helt gratis om man var mellan 15-25. Sjävklart tänkte jag och richard och skrev upp oss. Och gud så fräckt det var!  Dock vart det väldigt varmt och som hela sommaren så blir jag illamående av värme nu(tack för den Kotte!) så jag höll på att dö efter 10 minuter.

Ska kolla med Jonas om han kan skicka över bilderna som han tog på flygetsdag så kan jag lägga upp dom här. Jag har blivit lite dålig på att använda kameran nu på sista tiden så helt plötsligt så har jag noll bilder från helgen typ =/ Inte bra.

Nu klockan 8.15 så ska jag på glukosbelastningstest och se om jag håller på att få graviditetsdiabetes - nej men min kropp går inte sönder på löpande band så det är ju lugnt.. suck. Ska ta med mig en bok att läsa men förhoppningsvis så kommer Jenny och håller mig sällskap. Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej