Myskväll mitt i veckan

0kommentarer

I morse så kom min mor hit och hämtade mig och så for vi iväg och röstade. Vi insåg sen att vi var hungriga så det vart hem till mig och laga lunch, dricka en kopp kaffe och sen pilla med lägenheten. Min mor är så snäll som hjälper mig att få i ordning - det är ju så tråkigt att göra det själv.

Sen så for hon iväg på möte och jag pillade lite mera här hemma. Var även iväg till mariehems centrum och hämtade ut ett paket som hade kommit från panduro. Woho!

Sen när jag var på väg hem kom jag på den exelenta idén att spela spel, jag och richard köpte nämligen TP disney när vi var på ullared, så jag ringde min mor och frågade om hon hade lust att komma tillbaka och dricka lite mera kaffe och ta en spel och myskväll då herrn i huset ändå jobbade över. Sagt och gjort så kom hon över igen och vi hade sjukt roligt =D


Hur roligt spel som helst! Vi fick dock köra på barnfrågorna för vuxenfrågorna var för svåra :P

Man borde verkligen unna sig att umgås och mysa oftare mitt i veckan.

I morgon så får lägenheten vila lite för då blir det bullbak hemma hos mor min. Det är så trevligt att få sällskap när man gör sådant =).

Nej nu ska jag försöka sova igen. God natt =)

Kommentera

Publiceras ej