Soffa!!!

1kommentarer

Tack till mina underbara vänner Jenny och Tony för soffan.. fy fan vad snälla ni är. Och ett stort tack till Josefin och Jonas som hjälpte oss med transport och montering av soffan och underbart middagssällskap! Ni är helt fantastiska och jag är så glad att ni finns i mitt liv!



Våran helt underbara och fantastiska soffa. Som enligt min åsikt inte bara är gudomlig att sitta och ligga i utan är grymy snygg också. Passar perfekt mot våra vita väggar =D.

Gissa vart jag sitter och bloggar medans mr R försöker få upp en lampa och få lite ordning i all bråte? :D


Satte upp bilderna på Kotte idag också, precis när man kommer innanför dörren i hallen sitter de.


Nyckelskåp och ljusstakar (även dessa har jag fått av Jenny, snacka om en kvinna med ett hjärta utav guld!) i hallen mot köket.

Vad tycker ni so far? Jag är gryyymt nöjd. Visst det är mycket kvar att fixa, till exempel gardiner som ska upp, ljuslyktor som ska på plats och mattor som ska inhandlas. Men det är ju en bit på vägen i alla fall. =D

1 kommentarer

Sara

16 Sep 2010 17:45

Shit vilken snygg soffa, var är den köpt?

Kommentera

Publiceras ej