Tisdag

1kommentarer

God morgon god morgon!

Ny vecka nya tag, eller är det inte så man säger?

Igår så var jag till BM på förmiddagen och mätte min mage, jag ligger precis på mittenkurvan och BM sa att kotte var en medel-svensson vilket jag finner hyteriskt roligt. Ofta han är medelsvensson med två så knasiga föräldrar :P


[den knasiga mamman]

[Den knäppa pappan och den knasiga mamman]

Jag mår lite bättre nu också, den mesta av den känslomässiga stressen har jag kunnat skaka av mig. Fick dock sjukt ont i magen i söndagskväll och när jag frågade BM om det så sa hon att om man bli så upprörd (att gå från hysteri till melankoli och tillbaka till hysteri en hel dag) så kan man sätta igång en förlossning. So no more drama in my life! Jag klarar uppenbarligen inte av det så folk får hålla sina problem för sig själva. =)

Igår så lyxade jag till det lite så jag och Mr R åt lövbiff, det var skitmysigt. Mr R hade köpt massa fikabröd som vi mumsade i oss som efterrätt också och sen gick vi och la oss innan klockan var nio på kvällen.

Vaknade 04,56 i morse och var så sjukt täppt i näsan så jag inte kunde somna om.. så när herrn gick upp så gav jag upp med att försöka sova och här är jag nu. Ska ta mig en macka med vindelnrökt skinka och salgurka och sätta mig och fortsätta kolla på Braveheart som jag började se igår.

ha en bra dag =)

1 kommentarer

fia

16 Sep 2010 23:30

Yes, det är er gamla lägenhet!

Så det är en pojke ni skall få? =) Grattis!

Kommentera

Publiceras ej