Torsdag hela veckan

1kommentarer

God morgon, nu är det torsdag igen, är det bara jag som tycker att det är torsdag mest hela tiden? Fast det är ju skönt det med, det betyder att helgen är nära =D.

Idag har jag fått tag på BM och ska snart ta mig en promenad till vårdcentralen för att hämta ett papper. Har även fått tag på min distriktsläkare och fått en tid till i morgon 11.30 för återbesök. Ska tala med honom om vidare sjukskrivning och ökning av doseringen på värktabletterna. För tyvärr så hjälper det inte att äta alvedon längre.. jag har helt enkelt för ont.

Resten av dagen ska jag inte göra någonting alls, jag ska poppa pocorn och se på film och kanske lägga mig i ett varmt bad. Alla måsten får vänta till en annan dag då jag inte har lika ont i ryggen. =)

Annars så sprattlar Kotte på som en tok i magen, jag tror att han trivs där inne. Spela fotboll med kissblåsa är hans favoritsyssla och näst efter det så är det boxning med magsäck. Visst att man är konstant kissnödig och får lite halsbränna men vad gör det? Det är helt fantastiskt mysigt att känna hur han rör på sig. Min älskade underbara, om det bara fanns ord för att beskriva kärleken jag känner till honom trots att han inte är född än. Vår älskade son!



Ha en underbar dag! Kram

1 kommentarer

Sisset

23 Sep 2010 21:04

Det blir en son!! Han kommer bli så fin :) Men med så fina föräldrar så är det inte så konstigt.

(kul med bilderna du lägger in. Vilka minnen )

Kommentera

Publiceras ej