torsdag igen

1kommentarer

Veckorna bara flyger förbi. Idag så har jag varit hos mamma och bakat bullar hela dagen. Var sex plåtar som jag tidigare skrev och det är inte så lite bullar det. Sen så for vi hem och gjorde middag och så kom Hanna och Jonas från Sävar hit och åt bullar, drack kaffe och snackade skit. Mycket trevligt =)

Lite bilder då =)

Haha först en bild från gårdagen på magen och sen en från idag... skillnaden är väl egentligen att igår så hade jag på mig foglossningsbältet när jag tog bilden och det hade jag inte när jag tog bilden idag. Jag får en gôtt snygg valk bak på ryggen när jag har foglossningsbältet på mig , eller vad säger ni? ;o)


Med bälte VS utan bälte.. jo men man är ju snygg :P
Bilder blir då 24+0 och 24+1 tror jag.. fasiken vad svårt att hålla koll på hela tiden :P


bullbak på G


Tolv påsar med bullar vart det till slut, hör till saken att ett visst antal bullar råkade bli uppätna när de var nygräddade ;o)

1 kommentarer

Anna

17 Sep 2010 09:20

Äntligen lite magbilder:) Du får inte slarva med dom nu ;)

Kommentera

Publiceras ej