Att bli serverad lunch

0kommentarer

Jag blev så glad. Jag ringde i morse och sjukanmälde mig och sen vid halv ett så kom Säffle upp med mat åt mig :) Underbart, slapp man ställa sig och laga mat när man är sjuk också :D

För övrigt så var gårkvällen rätt trevlig. Kollade lite halv på Titanic och fick anstränga mig som sjutton för att inte börja stor tjuta. Som tur var så vart jag lite distraherad på msn.

Känns som att jag måste sätta mig och plugga lite M10 snart. Lagtexter är då verkligen inte det enklaste att lära sig =/

Btw, kan det inte bli fint och jättevarmt väder nu så man kan sitta ute och dricka öl igen :) Börjar ju nästan känna mig som en alkis :P






Förr var det nu, fast jävligare var det desto värre.
Men så här jävla sämre har det ta mig fan aldrig varit.

image3

Once upon a time - I was a blondie :D

Kommentera

Publiceras ej