Inför studenten

2kommentarer

Det har varit en jobbig vecka, om jag ska vara ärlig.

Kan börja med att berätta för er om förra helgen, det var ca 25 grader hela helgen vilket betydde att vi satt ute i solen och drack öl och drinkar hela helgen(Fredag-Söndag). Sen vart det lite efterfest på måndagen, lite smådrickande på onsdagen. Sen vart det rejält festande i Fredags.

 
I den här takten, hur ska man då orka ända fram till studenten? :P




Det som var mest värt den här helgen var iaf att hångla med Karin och Kristin på krogen. + att vi raggade upp en brud inne på toaletten som bjöd med oss till deras bord på gratis drinkar. Mycket värd fredag.



Jag tycker om att fylleringa till folk - tydligen. Speciellt om jag tycker om dom. :P Så, akta er :P


image2

2 kommentarer

anna wintour VECKOMAGASINET

22 Apr 2007 21:27

Har du hört talats om Modette? Man kan vara med en tävling och vinna 5000kr för shopping. Allt som behövs är dagens outfit.
*
*
*glamourprinsessan har gjortt en, som jag har bild på min blogg men hur gör man en sådan?

Anonym

22 Apr 2007 22:39

Säger man inte att gymnasiet ska förbereda en för studier vid högre instanser? Låter som om er skolgång klarar det ganska bra. Järnlever är en universitetsstudents bästa kompis!

Kommentera

Publiceras ej