Måndag

0kommentarer

Jag följde med Ewe, Karin och Säffle hem till Emelie för att hjälpa henne att flytta möbler inför att dom ska komma och bona hennes golv i morgon.
Emelie skulle damsuga så jag gick och satte mig på hennes diskmaskin för att inte vara i vägen (Var typ enda sittplatsen som fanns i hela lägenheten) Tro det eller ej, men det är ganska skönt o somna på en diskmaskin :D

image11
[Nyvaken och febrig, sitter fortfarande på diskmaskinen]

Sen åt vi pizza vilket var väldigt gott trots att jag inte var det minsta hungrig.

På väg hem så pratade jag med ett trevligt mjuffo(och jo det är vist ett ord. På hässlö'iska) i telefonen. Bajs det vart inte billigt direkt.

Sen gick jag över till Sanne och vart helt plötsligt indragen i massa festande[man måste ju fira att man överlevde måndagen i skolan] Så här kommer lite bilder som visar hur det kan se ut när vi festar + lite komentarer som kommit under den knappa timmen jag varit med. :)

image4 
[Sanne och Cissi - Du är för snygg för mig, du är aldelens för snygg..]


image6
[Cissi - Wooohoo]

image7
[Sanne - Ajajajaj]

image8
[Sanne - Vi måste ha hattar, partyhattar]

image9
[Cissi - Partyhatten]

image10
[Emma pekar och säger - haha, här har nån däckat]

Ibland kan man inte annat än att älska det här stället. :) Försöker supa bort min förkylning nu. Hoppas det funkar. :P Tjipp hej :)

Kommentera

Publiceras ej