Mycket att göra

1kommentarer

10 dagar kvar!

Ja, denna veckan är inte en dans på rosor. Hade sista elevrådsmötet idag. Utsedde nya styrelsen, ordnade med lite priser och liknande. Trevligt. Sussi bjöd oss på fika också(tur att man sitter med i matrådet också så man kan gulla med henne om fika ibland :] ).

I morgon så måste jag ringa Aj eriksen igen för sjuttioelfte gång och prata lite med dom angående deras leveransgarati. Sen ska jag ha ca 40 minuters lektion och sen fara på stan för att klippa mig inför studenten. Sen ska förhoppningsvis Jonas möta mig på stan så vi kan ta
ut pengar, köpa ramar och fixa med ett stipendie. Efter det, hem, systemet,plugga, barnkalas, krogen med bech-tema. Hem, efterfest. Plugga kanske.

På torsdag, 2 stora jättesvåra prov. Hmm.. jag har pluggat aldelens för lite =/ Fredag prov. Sen fest igen. Hmm.. helgen, packa inför flytten och börja städa. kanske plugga lite också.

Måndag prov. Sen en lektion på tisdag, studentmiddagen på skolan,mösspåtagning, krogen?
Onsdag ledig, torsdag ledig. Fixa med kortege vagnen och sånnt. Måla skolans tak? Supa igen?
Fredag, studenten!

Hmm.. kan inte någon fixa det här åt mig? Jag orkar inte mer nu :S

Pooooooop!

1 kommentarer

Firemonkey

20 Jun 2007 16:57

inte mycke updates nu när du e hemma i norr igen?!
Sorry att ja varit så o-nåbar..
kram

Kommentera

Publiceras ej