Djungeldjur

0kommentarer

Livet i sin helhet kan vara ganska tråkigt.

Skolan har slutat och jag saknar det lite.

Jag har fått en timanställning på ett företag på arlanda, genomm vilket jag fick åka med pojkvännen och några till till afrika i en och en halv vecka. Efter det så har jag varit på island, arlanda,danmark,island, arlanda... o nu har jag varit ledig i tre dagar(jag klättrar redan på väggarna) o ska troligtvis börja jobba igen på tisdag.


Jag har köpt en bärbar dator.

Jag la ner ca 5000 kr på mitt hår o de var de helt klart värt.

Jag och Erik har snart varit tillsammans i ett år. Mycket trevligt
.None

Vi håller för närvarande på att renovera vår lägenhet i västerås och ska sälja den. Just nu ser det ut som att tredje världskriget pågår där inne.

Den första september flyttar jag till norrtälje(om jag är i sverige).

Det är omöjligt att låta bli att tänka aldelens för mycket när man är ledig, just nu är det ganska jobbigt. Erik har jobbat sina två veckor och valde att stanna i Dublin en vecka till och jobba. Jag önskar att han kunde förstå hur jobbigt jag tycker det är att vara ifrån honom så här länge. Visst, det är skit fånigt, det är ju bara tre veckor men jag tycker det är för mycket.
Men det löser sig nog.
"Personligen är det här den värsta tortyr jag varit med om, jag älskar dig så himla mycket och jag trodde aldrig att det skulle göra så här ont och vara så här jävla jobbigt att vara ifrån dig."

Erik, Jag älskar dig djupare än havet. Mer än oändligheten, och starkare än något annat.


Har börjat fundera lite på vad för möbler man ska spara o vad man ska kasta när man flyttar nu då. Tror endå att jag vill spara sofforna, iaf tills vidare. Och soffbordet.
Vi märker.

Nån som har lust att hjäpa mig att flytta? ;)


nu ska jag lägga mig o vila en stund.

Tjing!

Kommentera

Publiceras ej