Och tillbaka till helvetet igen

2kommentarer

Okej, jag blir stött, det blir jag verkligen. Jag kan inte rå för det men för att hinna få så mycket som möjligt gjort under den veckan som kommer och att vi ska hinna träffas så mycket som möjligt så känns det bra att planera så man har ett hum om hur mycket tid man har. Ja torsdag då... då blir de västerås direkt, kommer hem vid sex på kvällen. Middag och sova för din del. Fredag ska du till norrtälje likaså lördag. Sen västerås till vadå måndag, sen norrtälje igen tills du far? När ska vi hinna träffas? O när ska vi hinna fixa lägenheten? Eller har du tänkt dig att jag ska fixa lägenheten själv?

Men jag förstår, du vill inte behöva planera "flera veckor i förväg" när du ska träffa dina vänner. Näe, men nu bor ni inte i samma stad o då behöver man ha lite framförhållning för att man ska få ut någonting av de.


Och jag som mådde så bra igår, och var så lycklig. Nu känns allt lika illa igen. Allt känns bara åt helvete.

2 kommentarer

Karin

13 Aug 2008 21:53

Upp med hakan gullet. Livet har sina svängar. Ring och klaga hos mig. Jag blir alltid glad när du ringer, oavsett vad du vill säga (och då menar jag oavsett! Du kan sitta och upprepa ordet bajs tills du får ont i käkarna, jag skulle ändå lyssna!). Jag finns här för dig! Puss

Svante

14 Aug 2008 12:21

Det ordnar sig alltid. Gillar dig.

Kommentera

Publiceras ej