"Anledningen till att så många kvinnor fejkar orgasm är att så många män fejkar förspel"

0kommentarer

Så som isen fryser på vintern, fryser mina tårar till kristaller på min kind av saknaden efter dig.




Jag undrar när livet blev så här
när det vände så totalt..
Jag undrar varför jag inte insåg tidigare
att det är så här jag vill att allt ska vara.
Jag undrar hur du egentligen står ut med mig
för jag vet att jag är väldigt krävande.
Jag undrar , jag undrar varför du älskar mig
när jag hela tiden sårar dig.
Jag undrar varför jag älskar dig
varför jag älskar dig så högt som jag gör
så högt som jag gjort sedan vi träffades.

Jag har slutat undra
jag kom fram till svaret till slut
Jag insåg varför jag är så lycklig
Jag insåg att det var tack vare dig
Jag kom fram till att du är allt jag någonsin önskat
och allt jag velat ha.
Du är allt jag någonin letat,
Du är allt jag vill ha kvar.
Jag kom fram till att du är underbar!




Du är så söt och rar,
ja helt underbar.
Du befinner dig lite här och där,
jag vill alltid vara där du är.
Du är min ängel du är mitt hopp,
du är blodet som rinner i min kropp.
Du är så söt och rar,
Ja helt underbar.

Kommentera

Publiceras ej