Onsdag

1kommentarer

I morse så vaknade jag då klockan halv åtta, suck! när man får sova så kan man inte :S

Här i västerås så spöregnar det, känns inte allt för roligt då vi måste ner på stan och shoppa lite mer grejer och sen lär jag försöka ta tag i mitt liv o fara hem. . :S


I morgon så börjar skolan, det känns jätte jätte roligt och otroligt nervöst. Jag har så himla ont i magen och mår till och med lite illa nu =P Ja jag vet, jag är värsta tönten. Men det känns så himla roligt =) Man får ju bara hoppas att man inte gör bort sig det första man gör.

Och för er som inte har hängt med på nära håll så är jag singel nu. . Det känns jättebra. Bor fortfarande med Erik och kommer göra det tills jag hittar en lägenhet i uppsala. Men det ska väl kunna funka, han är ju ändå bortrest 14 dagar i månaden.

Stort tack till mina underbara vänner som har funnits som ett stort stöd när jag behövde det som mest, och tack för alla lyckönskningar för utbildningen.

Tjing! =)

1 kommentarer

Anna

26 Aug 2009 11:02

Ja..fy för sådana dagar:)

Lycka till i morgon..det kommer säkert gå bra=)

Kommentera

Publiceras ej