Umeå, Delta, Göteborg, Muppsala

2kommentarer

I måndags kom jag tillbaka till Norrtälje efter att ha varit borta i ca 4 veckor.
Det började med att Säffle kom till mig den 21:A Juli. VI gick ut och åt middag och tog en öl och var på bio. Sen på morgonen den 22:a så åkte vi till umeå. Vi hade en helt grym vecka som kantades av mycket alkohol, trevligt sällskap och frukost på sängen =) Sen hjälpte vi mamma att flyttstäda och flytta och renovera lite. Själva renoveringen hann vi inte göra så mycket med då vi  bara hade två dagar påoss att göra  allting. Men en del fick vi gjort iaf =)

På fredagen den 31a juli så for vi till Deltaträffen utanför Sundsvall. Där mötte vi upp erik och mamma och karin och karin samt att vi träffade på lite diverse tomtar från både sverige och norge =)

Söndagen den andra augusti så for vi ner till norrtälje bara för att sova en natt och sedan åka vidare till Göteborg på måndag morgon =)

I göteborg vart det inte riktigt som vi tänkt oss men det var mycket trevligt och fick vila en hel del (Speciellt under dom fem dagar som jag låg i feber =S)

Så tog jag flyget upp i måndags nu då och när jag klev innanför dörren så hade jag fått ett brev från Uppsala universitet - ja just ja, jag had ju sökt en utbildning där, det had jag förträngt.
Och hör och häpna, jag kom in på lärarutbildningen i Uppsala som jag sökt =)
Så nu har jag tackat ja till den platsn, försöker fixa md CSN och lite andra praktiska saker =) Jag ska få börja plugga i Muppsala på en gång, jag behövr inte läsa på komvux som jag trodde =D Jejj!!!

Så här lycklig är jag över det! =D

2 kommentarer

Sanne

20 Aug 2009 16:34

you prätty lady ;-) hehe, det kommer gå alldeles kanoners bra, tummen upp och grattis igen :-D

Anna

21 Aug 2009 23:32

Great! Det kommer gå fin fint!:) kram och tack för i kväll!

Kommentera

Publiceras ej