En helg i Göteborg

0kommentarer

I fredags så åkte jag ner till Göteborg som sagt. Det vart inte så mycket gjort på fredagen, vi mös, tog en promenad och bara tog hand om varandra. När vi var på väg hem igen efter vår promenad så fick jag för mig att stanna och ta kort på vattnet och till min egna förtjusning lyckades jag få med en nattfjärill =)



Kanske inte den bästa bilden men jag vart helt överlycklig iaf =)

På lördagen så ringde klockan 8.45 och det var bara att släpa sig upp ur sängen för att duscha och äta frukost. Klockan 11.00 så begav sig bussen in mot göteborg där det väntades en dag av aktivitet.


Vi lyckades iaf hitta några julklappar och födelsedagspresenter =) Känns bra. Jag tog äntligen tag i att köpa ett par nya stövlar(dessa är till och med Utan klack!) så jag slipper bli så blöt om fötterna nu i vinter.

Så ser de ut, tre stycken dragkedjor som detaljer. Jag älskar dom!

På kvällen så var vi på en grekisk restaurang som hette Mythonos eller nått liknande. Det var iaf superbilligt(enligt mig) och otroligt gott! Sedan gick vi och såg på luftslottet som sprängdes. Den var helt okej men inte den bästa film jag har sett.

Bussresan hem sen på kvällen var så himla rolig, det hade varit någon hockeymatch i göteborg och vi åkte samma buss som massa suportrar av olika kaliber.


Dom var skitnöjda och glada och kanske en anning dragna också. Men det var otroligt kul, bussresan slutade iaf med att jag och richard satt och pussades under väldigt glada tillrop. . mysko :P Men det var iaf en helt underbar dag!

På söndagen så for vi in till göteborg och gick på bio igen. Denna gång vart det New moon =) Den var hur bra som helst! Jag måste verkligen läsa tredje boken nu, när jag inte har så mycket i skolan och får tid att läsa. :P


Richard i bilen på väg till bion på söndagen.

Måndag och tisdag vart det inte så mycket gjort, R jobbade och jag satt hemma och pluggade.
Jo just ja, så ringde banken igår och talar om för mig att hej, vi spärrar nu ditt visa-kort eftersom det är utsatt för risk. Du får hem ett nytt inom en vecka. Jejj. Och det kommer då att komma ner till Lödöse och sen måste R skicka upp det till mig. Suck! Jag hatar att vara utan kortet.

Och stackars Betsy som är trasig, jag tror hon har pyspunka på vänster framdäck. Gumman då! =/ Och dessutom så höll hon på att frysa ihjäl i morse, hur skönt ser det ut egentligen? =/

(Stackars stackars Betsy!)

Nu sitter jag i skolan och väntar på att mitt seminarie ska börja. Kul kul, bara 1.45h kvar nu. Jag känner att jag vill lägga mig o sova en stund. Det är Inte helt okej att kliva upp halv fem på morgonen =/ Suck!

Aja hoppas ni får en helt underbar dag!
Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej