Gästbloggaren Zanniz Bananiz

0kommentarer

Tjoho alla glada fillidutter :-)

Nu tar jag äntligen chansen och gästbloggar här hos Sandra, innan honm flyttar ifrån mig:-( tiden har gått så otroligt fort och jag fattar inte att julen snart är här..

Helgen har varit mysig och lugn men samtidigt väldigt produktiv.
I fredags var jag i skolan hela dagen och hade lab, vi skulle konstruera våra egna små modellflygplan och sedan se hur pass bra de kunde glidflyga. Det var himla skoj, hela klassen förvandlades till små dagisbarn som pysslade och lekte med flygplan (dock ville inte mitt flyga särskilt bra) ;-)

Sen åkte vi, 23 st flygingenjörer för att spela paintball, och det var bland det roligaste jag gjort. Jag kände mig som en riktig Rambo när jag sprang runt och kröp i lera (som för övrigt luktade bajs) för att få skjuta på folk..har ni inte spelat paintball så måste ni testa någon gång, fantastiskt roligt och adrenalinet pumpar som tusingen!! När vi sprungit runt i tre timmar o lekt var det dags att styra kosan hem för att fixa iordning sig inför sista kvällen på Kåren för denna termin...
Sandra var nyklippt och fin, och jag vart något fräschare när jag hade fått duscha..snabbt på förfest och sen kåren, väldigt bra kväll :-D

'
Snyggingar på förfest;-)



Precis lagom runda under fötterna


Lördagen
spenderade jag med att städa ordentligt i lägenheten (en av mina favoritsysslor, på riktigt), det blir skitigt så fort i den lilla ettan..men jag var pigg och glad, energin sprudlade:-P
Sen vart det film och mys, den perfekta toppingen på en trevlig dag!


Vill också lägga in ett litet citat från Nalle Puh (den smartaste gula björnen med röd tröja som finns):

"Hur underbart det skulle vara att ha en Riktig Hjärna, som kunde tala om saker och ting för en"

Nähä, nu ska jag sluta babbla!

Ha det kalas allihopa, lev livet och var glada!

Kramkalas


/Zanne

Kommentera

Publiceras ej