Jag som trodde jag skulle bli frisk?

2kommentarer

Torsdag, ännu en dag hemma. Jag som trodde jag skulle vara frisk idag, men ikket. =/ Vaknade i morse och var helt kallsvettig och yr i huvudet. Jaha, bara att erkänna sig själv besegrad och krypa tillbaka upp på loftet och sova lite mera. Vaknade vid halv tio igen av att min hals tog död på mig. Bara att krypa ner till soffan och knapra halstabletter. Suck.

Det enda possitiva är att nu funkar min dator igen =D Eller ja den har funkat hela tiden bara det att jag inte har kunnat komma in på internet med den :S Men huxflux så kom jag in på ett nätverk, inte sannes dock så allting går väldigt långsamt men jag kom in på internet iaf =)

Igår så var Sanne über söt och gjorde pannkakor till middag, perfekt sjuk-mat får jag säga =D Och som vanligt när Sanne lagar mat så gick det vilt till i köket.



Fick världens finaste present av min underbara Evelina också, hennes blogg hittar ni här.


Så himla söt hon är! =)

2 kommentarer

Anna

10 Dec 2009 15:31

där är den jue!:)

Svarat av Sandra

10 Dec 2009 17:11

Ja visst =) Så himla söta vänner jag har, hon postade ner den från umeå bara för att hon tyckte jag skulle ha den =]

Kommentera

Publiceras ej