Juletider

1kommentarer

God jul!

Nu har jag äntligen fått tummer ur mitt feta julmustfyllda arsle och strukit och satt upp julgardinerna! Grattis Sandra du är inte långsam! ;o)

Älsklingen fick även tummen ur arslet och satte upp en lampa i hallen så nu kan man få saker gjortda där även efter klockan tre på eftermiddagen.

Två dagar kvar till jul och jag har inte slagit in några julklappar än :S Ett projekt för kvällen kanske? Eller så tar jag det i morgon innan jag ska fara och handla? Har ju ca 3 timmar att slå ihjäl i morgon bitti innan det är någon idé att bege sig till trollhättan för o shoppa. På tal om det, så himlarns tråkigt att handla, speciellt när man är ensam. Usch! Men det går ju fort i alla fall. Funderar på att vara busig och köpa en till julklapp till Richard, dock så går jag över våran prisgräns då men vadå? Hittar man perfekta saker så är det svårt att låta bli ju ;) Måste även köpa mig ett par jeans eller två, mina går ju sönder hela tiden =/ usch!

Åh, varför bor inte emelie kvar i göteborg för? Och varför är emma inte i göteborg över julen? Och varför måste ewe vara i Heby över julen? Hmm.. jag som hade velat ha sällskap. Men men, man kan ju inte få allt här i livet tyvärr. Nej nu ska jag ta tag i packeteringen tror jag. Vore ju skönt att ha någonting klart. :P Haha.

Just ja, det kan nog komma att bli väldigt dålig uppdatering nu runt jul och nyår. Över julen så åker vi till Säffle för att fira jul men Richards familj och sedan far vi upp till Umeå för att fira med mor och syster och bror. Nyår firas i Lögdeå med moster och morbror. Det ser vi starkt fram emot!

Jaja, tjingeling!

1 kommentarer

Fia

23 Dec 2009 08:58

Härligt att ni fått ljus i hallen! =)

Hoppas att ni får en riktigt mysig jul.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej