Måndag morgon

2kommentarer

Nu är det måndag morgon och bara tre dagar kvar till jul. Det hade varit skönt att få sov aut idag men icket, jag har varit vaken sedan sex i morse (tack älsk som gjorde kaffe och tvingade upp mig ur sängen!) Dock har jag fortfarande inte klätt på mig och nu börjar det bli lite brottom faktiskt. :S

Jag ska ¨på arbetsintervju i göteborg klockan tio idag vilket betyder att jag måste ta bussen som går klockan åtta bara för att jag inte har någon aniing om vart jag ska. :S Lär bli spännande att försöka springa runt helt ensam och hitta till adresen. Nr jag tänker efter så är det nog örsta gången som jag är inne i göteborg helt ensam - kanske är lika bra att lära sig ändå.

Aja nu måste jag slänga på mig lite kläder, borsta pliggarna och sedan gå så jag inte lyckas missa bussen också.

Hoppas ni får en bra dag =) Tjingeling!

2 kommentarer

Fia

21 Dec 2009 09:46

Lycka till! du får ringa om du springer vilse!

Anna

05 Jan 2010 21:14

dålig uppdatering sandra! :)

Kommentera

Publiceras ej