Önskelista

1kommentarer

Ja, jag har hittat vad jag verkligen verkligen verkligen vill ha i julklapp. Jag tvivlar starkt på att jag skulle få de då det är väldigt dyra saker, men bara för att det är kul så tänkte jag lägga upp bilder och visa er vad det är för någonting =)

Först ut är Disney Magic Classics - Collectors box (20 disc)



Sen har vi Disney Magic Classics - Box (10 disc)



Och så har vi ju så klart Disney Pixar - Ultimate Collection (13 disc)



Jag skulle dö av lycka om tomten fick för sig att ge mig dessa eller bara någon av dessa i julklapp. Men som sagt så tror jag att den chansen är näst intill obefintlig. Men man kan ju alltid drömma, det sägt ju att det sista som lämnar människan är hoppet. Så jag tänker bannemig hoppas som tusan ;o)

För övrigt så börjar jag vara less på att vara sjuk. Men det kan ha fört någonting gott med sig, jag tror att jag har kommit på en ganska rolig och personlig julklapp till Camilla och André nu iaf =D Hoppas att det blir som jag tänkt och att dom kommer tycka om den i så fall =)

Ska man orka laga någon mat idag? Hmm..

Tjingeling!

1 kommentarer

Anonym

10 Dec 2009 22:07

Man kan inte göra mer än att önska sig det helt enkelt:) Ja visst var kisen sååååå gullig! gaaah.. det är sånt som är farligt att titta på:) man blir knäsvag ju:)

Kommentera

Publiceras ej