Sista dagen

1kommentarer

Nu är det min sista dag i Västerås! =D

Igår så satt jag och sanne och chanel och drack vin och åt en mysmiddag sen vart det soffhäng med högläsning ur Orgasmboken. R>icky och lisa och erik (lisas lillebror) kikade förbi också. Mycket mysigt. Sen kom R upp vid halv elva tror jag det var. Underbara som hade med sig min Jimmy Choo, vilket ledde till att både jag och sanne och chanel dog i en sko-orgasm!

Mycket trevlig kväll =) Sen upp i morse och så lagade jag äggröra och bacon och gjorde kaffe till sällskapet. =) Mysfrukost.

Nu blir det stan och sen rusta och ikea sen bär det av mot Lödöse. Det känns lite vemodigt att flytta ifrån Sanne nu, jag kommer verkligen att sakna henne!

Tack för dessa veckor Sanne! Du är en underbar vän och vi har haft många roliga och underbara stunder under dessa veckor! Jag är så glad att du finns i mitt liv och jag hoppas av hela mitt hjärta att du alltid kommer att göra det! Du är mitt solsken och min styrka i denna gråtrista vardag! Du är som en syster för mig!

Nu ska jag ta tag i mitt liv o göra klart här!

Tack till alla som gjort min vistelse i Västerås till det den varit - helt Underbar!

1 kommentarer

Anna

19 Dec 2009 11:48



Hoppas resan går bra nu! Kör försiktigt!:)

Kommentera

Publiceras ej