Tråk, tråk och mera tråk

0kommentarer

Nu har jag varit ledig i snart en vecka och jag klättrar verkligen på väggarna. Det största problemet när man är ledig är att man orkar inte göra någonting. Jag skulle kunna ta itu med disken men det är tråkigt. Jag skulle kunna vika tvätten och lägga in den i garderoben men det är också tråkigt. Dammsuga och skura behöver jag göra , Men hur kul är det då?

För övrigt behöver jag nog ta mig en promenad ner på stan och fixa det där på posten som jag skulle gjort förra veckan. BLÄ!

Det possitiva med dagen är att Ewe är ledig idag, det neggativa är att hon inte har nån lust att göra någonting alls förutom att sova eller fara på McDonalds. Så jag föreslog att vi kunde ta oss en promenad till McDonalds men det var för jobbigt det med =(

I fredags så kom Sanne hit vid halv två på eftermiddagen, det var så sjukt roligt att träffa henne igen. Vi gick runt på stan med jenny och kollade på barnkläder :P  Sen åkte vi hem och började fixa med maten inför kvällen. Vid halv sju sju så kom emma och hennes pojkvän roland och hans kompis mattias hit =) Vi åt gott och drack gott och hade en otroligt trevlig kväll =)

På lördagen så åkte emma rolle o matte innan jag vaknade och det var lite trist men det var roligt att få ha träffat emma iaf =) Jag och Sanne var hurtiga och gick en promenad ner på stan och sen for vi och handlade massa onyttigt =) På kvällen så invigde vi plankorna som jag och erik fick av min mor i julklapp. Så det vart plankstek på fläskfilé =) Riktigt lyckat vart det =) Sen så gick sanne, erik och jag på bio och såg Valkyria. Riktigt spännande och sevärd film även fast man visste hur det skulle gå.


I förrgår så var jag och erik hem till Micke och Jenny som fick en liten Adam för två månader sen. Jag fick hålla i honom när Jenny skulle göra iordning mat åt honom. Han var så liten och söt och helt underbar! =) Åååh! Nån gång i framtiden så ska jag ha en egen liten knott =) Men det får nog ta och vänta några år.

Ja, saker och ting blir ju inte gjorda för att jag sitter här o skriver.

Tjing!

Kommentera

Publiceras ej