Urplock

0kommentarer

Idag har jag och erik varit i Västerås och tagit ett sista farväl av lägenheten(samt hämtat julsakerna i förådet ).

Sen släppte han av mig hos Sanne när han skulle på banken o slutföra försäljningen. Väl hos Sanne så hade vi väldigt trevligt, drack kaffe, åt knäckebröd och ost. Hade även ett otroligt stärkande, spännande, roligt, skrämmande, lugnande samtal med Sanne. Vi får se vad det blir av det, men jag är otroligt glad att jag har så underbara vänner som finns där och orkar med mig. =)

Ska troligtvis träffa Sanne igen den 21 mars, då blir det att gå på Bounce ihop eftersom Erik drar till Ryssland på typkurs och ska vara borta i fem veckor. Men det blir nog minst lika trevligt att gå med Sanne som att gå med Erik =)

Nu sitter jag i soffan och har ont i magen och mår rätt så illa, jag hoppas det går över snart utan att det är någonting seriöst.

Ska väl sluta sitta här o ta upp eran tid. Tjing!

Kommentera

Publiceras ej