Liten sjukling

0kommentarer

Nu har jag varit ledig i typ fem dagar, ska jobba i morgon och troligtvis ända tills på fredag - och självklart så vaknar jag med sjukaste ont i halsen och feber och är bara så seg. Vilken tur jag har!

Jag pratade med Ewe idag, det är konstigt hur mycket man lägger märke till dom små negativa sakerna jämfört med hur mycket man lägger märke till dom lika små/stora possitiva sakerna. Kan i och för sig vara för att idag känner jag mig sjukt negativ eftersom jag mår så himla dåligt, det kanske går över till i morgon =)

Erik är i alla fall det sötaste lilla pyret i världen idag. Han kom hem från jobbet vid halv sju och skulle bara hämta träningskläder, så hade han tagit med sig två "flygplans-chips påsar" till mig för att muntra upp mig när jag är sjuk och ynklig :] Jag älskar honom.

Sen ser jag fram emot nästa vecka, hoppas på att jag får det sökta jobbet på Patria =) Fick även veta att min gamla lärare Svante bor granne med den tekniska chefen för Patria så han sa att han skulle flörta med honom och göra vad han kunde för att jag skulle få jobbet =)

Nu börjar det bli dax att fixa mat =) Kram

Kommentera

Publiceras ej