Stan, städning, tand

0kommentarer

Idag har jag och Ewe varit på stan, vi gick dit och gick runt typ 10 varv o sen gick vi hem. =)
När vi var på stan så var jag och klippte mig =) Så nu är jag fräsh i håret och känner mig nöjd =) Sen gick vi förbi apoteket o köpte lite hud produkter och sen på H&M  och köpte ansiktsmaskar och hårinpackning.

När vi kom hem sen så fick vi ett ryck och storstädade hela lägenheten, som är lite ewe's nu också för en tid fram över, det kändes sjuuuukt härligt när vi var klara och lägenheten luktade gott och var jättefin.

Sen vart det duschen, hårinpackning och sen ansiktsmask. En riktig tjejstund med andra ord. Och det är sååååå underbart att ha nån att ha tjejstunder med! Jag tycker det är så roligt att få göra sånt för man känner sig så ren och fräsh sen. =)

Min förkylning börjar också gå över nu, jag låter fortfarande som en gammal gumma när jag pratar men jag har inte så ont i halsen nu :D

Erik hade varit och hämtat en sån där tältsäng åt ewe så hon ska slippa sova på soffan, så när han kom hem o vi hade städat allt så vart han jätte glad och bjöd ut oss på middag, Ewe valde Donken, så dit for vi och åt =)

När vi väl var där och börjat äta så bet ewe av halva sin tand =S Ajajaj, tråkigt avslut på våran roliga dag =(

Nu hoppas jag att Markku från patria kommer ringa mig snart och säga att  "Jaaaaa, vi vill ha dig!" =D Håll tummarna för mig den här veckan! :D

Nu ska vi ta och kolla på en film. Tjing! =D

Kommentera

Publiceras ej