Sommar och sol

0kommentarer

Igår så var jag och erik och lekte med Sunanda. Och jag som är så smart skulle försöka stå på händer, det gick ju som förväntat inte så bra, men det gick iaf bättre än nedslaget. Det krasade i hela högerfoten när jag slog ned så nu har jag jätte ont i foten och måste ha den lindad för att kunna gå på den. klant!

Idag har jag inte gjort så mycket, kollade ¨på Marley and Me, helt okej film. den var ganska mysig men egentligen inget speciellt.

Sen for jag på coop och köpte mig en bok, cigaretter och en loka och for ner på stan och la mig i parken en stund och läste =)

Nu så är jag hemma men jag får ångest av att sitta inne så det blir nog en till sväng i solen =)

I morgon så ska jag o anna fara till täby centrum över dagen, det blir nog trevligt =)

 Sen på torsdag så åker jag o erik ner till skåne - ska förhoppningsvis hinna med att träffa Cissi en sväng då med. På fredagen fyller jag 21 - Wohooo, inte så mycket att fira iofs. Blir o tillbringa födelsedagen med att sitta i en bil o fara till tyskland fram o åter för att köpa öl. Sen på lördagen så blir det bröllop i skåne.

På söndag åker vi hem och på måndag så fyller eriks pappa 60. Det blir mycket nu =) Men det blir nog trevligt =)

Min käre mor fick för sig o köpa en lägenhet nyss så nu längtar jag tills jag får fara upp o kolla på den. =)

Nu ska jag ta o göra någonting åt min dumma mensvärk. =(

Wooohoooo! Ha de gött!

Kommentera

Publiceras ej