svårt att sova

0kommentarer

Just nu sitter jag uppe vid datorn medans älkling ligger o snarkar i sängen, jag kan inte sova. Jag gissar på att det kan vara resfeber inför resan ner till skåne i morgon - har jag glömt att packa någonting?

Eller så kan det bero på att jag sov till typ Elva idag och sedan låg i soffan/sängen och läste i ca 5-6 timmar.... hmm... kan vara så att jag har för mycket energi helt enklelt. Eller så är det en kombination av båda.


Svårt att veta.

Iaf så kan jag inte somna så det blir nog att titta på tv en liten stund. =)

För övrigt så är jag grymt avundsjuk på alla som reser utomlands. Jenny som for till thailand i lördags, Sanne som far till grekland på fredag och emma som far till australien den 21:a. Usch för er- Jag vill också!


Näe lite tv nu så man blir lite sömnig, måste ju ändå upp vid åttai morgon.

Natti natti

Kommentera

Publiceras ej