Check

0kommentarer

Byte av VFU placering inför kommande VFU vecka (v. 50) - Check!
Uppsägning av gymkort - Check!
Aderssändring påskriven och betald - Check!

Efter att ha pratat med ca fyra personer så lyckades jag äntligen få tag på rätt person som kunde hjälpa mig med min VFU placering. Hon trodde inte att det skulle vara några som helst problem att få VFU i Västerås. Behöver inte ens skicka in några papper. Sköööönt! =D Uppsägningen av mitt gymkort gick helt utan problem, bra att jag har gjort det också. Och papprena för adressändring damp ner i brevlådan i morse så nu har jag fyllt i dom och betalat fakturan =)

Nu återstår en miljard saker att göra, men det ska nog ordna sig.
Vi börjar med förrådet, nu tar vi tag i det! =) Jippie!

Jag känner mig lycklig för ". . . snart är det fredagsmyyyyyys. . ."

I morgon ska jag tillåta mig själv att inte göra någonting på heeeela kvällen =) Skööönt! :D





Oh, those sweet memories of mine!

Kommentera

Publiceras ej