Drama

0kommentarer

Nu sitter jag och Stina i biblioteket, vi har för tillfället en workshop i Drama men efter ca 1 timme så gav vi upp. Jag känner mig aldelens för instabil för att orka. Bilresan till skolan var på sätt och vis ganska komisk, jag satt och grät och rökte om vart annat och förstår inte riktigt än. Det känns så himla tungt att lämna allt och alla. Men jag får det bättre. Jag får det bra! Det är faktiskt det ända som betyder någonting, men det är lite svårt att se det så för tillfället bara.

Jag satsar på att dränka mina sorger hos Sannebanan ikväll, hoppas bara att dom jävlarna inte kan simma i alkohol ;)



Sannebanan - mitt stöd, min klippa, min underbara vän! Jag kan inte uttrycka med ord hur mycket du betyder för mig! Tack för att du alltid finns där och för att du är just du! Du är fantastisk!

Kommentera

Publiceras ej