Fredagsmyyyyyyys!

1kommentarer

"Nu är det slut på veckan, det är dax för fredagsmyyyyyyyyyyys!"

Ja nu är veckan slut, och ikväll blir det faktiskt fredagsmys för hela slanten! =)



Ojojoj, gud vad jag har röjt den här veckan, har verkligen tagit tag i att slänga all gammal skit som bara har legat och tagit upp plats, gamla papper , gamla kläder, en miljard gamla kuvert och tidningar. .  Har än så länge kastat 11 soppåsar med gammal skit. jag har en hel del kvar men jag börjar se ljuset i slutet av tunneln. =) På tal om ljuset i slutet av tunneln så såg jag ett jätteroligt citat på facebook här för någon dag sedan :

"På grund av den rådande lågkonjunkturen och för att spara på energikostnader kommer ljuset i slutet av tunneln att släckas // Gud"

Hahaha, jag tycker det är klockrent! =D Lite roar smååå ;)

1 kommentarer

Anonym

06 Nov 2009 20:03

Hej darling har äntligen hittat din blogg. en hälsning från skåne och en person som saknr dig en massa. måste ses snart. Pusss

Kommentera

Publiceras ej