Gamla föredettingar

0kommentarer

Nu har jag och Sanne varit ute på Hässlö och pratat med tre tjejer som går flygteknik. Själva intervjuerna gick väldigt fort men ändå så var vi väl där i nästan tre timmar. Gick runt och snackade massa skit med Lotta och de gamla rävarna som fortfarande finns kvar där. Himla trevligt att träffa dem igen. Dock fick vi ju veta att vi är Gamla föredettingar, det kändes faktiskt inte allt för roligt. =P Men vi tar det med en klackspark och talade om för Lotta att vi kan ställa upp som gästföreläsare och lära ungdommarna lite vett och etikett. =P

Sitter nu och funderar på vad jag ska ta mig för att göra i kväll, Sanne ska jobba på kåren och jag har verkligen inte någon större lust att gå dit ikväll. Blir väl kanske att sitta här o ta det lugnt, plugga lite kanske om jag har ork till det =) Eller så kanske jag skulle ta o höra av mig till Jenny eller Sara, men med tanke på att det är fredag så är nog risken överhängande stor att de redan har kvällen planerad så jag får se vad jag tar mig för att göra =).

Nu så ligger sanne och vilar lite innan hon ska iväg och jobba och jag funderar på att göra detsamma. Det tog mer energi än förväntat att springa runt på Hässlö i några timmar =S

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej