Göra någonting nytt?

0kommentarer

Jag fick en sån bra idé idag, har inte så hemsk många unika besökare varje dag men det är roligt att ni är några få som läser iaf =) Jag kom på det otroligt roliga idén att den person som är min trognaste följare skulle gästblogga någon dag. Sagt och gjort Sanne tyckte det lät jätte roligt så i nästa vecka så kommer Sanne att dyka upp och skriva någonting här. Vad spännande =D

Nu har jag kommit en ganska bra bit på väg med min minirapport. Behöver statistik och lite mer information men det ska nog gå vägen. Har inte ens hälften kvar nu :D

I morgon så är det redovisning sen så flyger jag ner till Göteborg 17.45. Underbara älskade kommer som vanligt och hämtar mig på Landvetter, kanske till och med nyduschad för en gångs skull? =)

Får se vad han hittar på för spännande till i morgon kväll, jag tyckte att han skulle ta och bjuda mig på middag och planera en myskväll. Så vi får la se. Känner jag Richard rätt så blir det väl jag som får bestämma mat, laga maten, diska undan efter maten och även bestämma vad vi ska kolla på för film att dö till. Det är min lott här i livet att vara som en mamma åt honom :P Killar - växer de någonsin upp? njaaaaaa!

Jag funderar på hur det kommer att gå med min genus uppsats, har inte ens börjat med den. usch! men kanske i nästa vecka? Kanske ta med mig allt material ner till göteborg i helgen så kan åtminstonde kan ha gott samvete över att jag "kan" plugga? Hmm.. tål att tänkas på.

Förhoppningsvis blir iaf lördagen über mysig. Det blir julklappsshopping i göteborg med pluttis och sen även bio. Mycket trevligt! =D

Nu ska jag snart upp och krypa ner brevid Sanne som har gått och blivit jätte förkyld och låter som en gamal pensionär med rökhosta. stackarn.

God natt!

Kommentera

Publiceras ej