här ligger...

2kommentarer

21fc797ae4df168752a693753ad7e947.png

här ligger jag, som en riktig soffpotatis och kollar på twilight för jag vet inte vilken gång i ordningen. Den är så himla mysig och får mig alltid att tänka på Richard av någon anledning. Usch, jag trodde verkligen inte det var möjligt att sakna någon så här mycket. Det gör fysiskt ont i mig. All denna saknad och längtan gör att jag känner mig väldigt ledsen mest hela tiden och det resulterar i att jag känner mig extremt instabil i humöret. Inte helt okej. Hoppas ni har en trevlig helg. Tjingeling!

2 kommentarer

Anna

20 Nov 2009 23:42

Den är ju såå bra:) Måste ta och köpa den sen! Har även önskat mig alla bäcker nu också av papps:) blir perfekt:)

Svarat av Sandra

21 Nov 2009 01:09

Ja men verkligen! =) En av mina favorit filmer för tillfället =)

Kommentera

Publiceras ej