Härifrån - Hit

1kommentarer



På fredag så flyttar jag Härifrån till Hit. I alla fall på pappret, egentligen så flyttar jag ju till mitt "depå-stopp" i västerås på fredag, men min adressändring går igenom på fredag. Jag kände att det inte var någon idé att adressändra först till Sanne då jag ändå bara ska bo där i en månad. Så om nu någon(vilket jag absolut inte tror) skulle få för sig att de behöver skriva ett brev till mig inom den närmaste månaden så kan man be att få min adress i västerås. Annars så har jag varit såååå duktig och fyllt i flyttkorten nu så släkten i alla fall får min nya adress hemskickad i brevlådan ;) Ibland är jag bara för snäll =)

Jag börjar faktiskt bli nervör inför att flytta, det är lite konstigt. Kan ha och göra med att jag är nervös inför att träffa Jenny och Anna i morgon, jag tycker ju så hemskt mycket om dom så jag hoppas att jag för en gångs skull kan hålla mina känslor i styr. Svårare lär det ändå bli i morgon kväll, att säga hej då till Erik. Hmm.. men då får jag gråta lite - det är ju inte direkt som att han inte har sett mig gråta en miljard gånger förut ;)

Nu ska jag faktiskt ta tag i att bädda sängen och sen blir det kvällsfika och en serie =)

1 kommentarer

Anna

12 Nov 2009 12:12

Usch...

Det känns ganska vemodigt nu...

Kommentera

Publiceras ej