Humör = Humor?

2kommentarer

Ja det är en fråga man verkligen kan ställa sig idag, mitt humör går upp och ner hela tiden och jag får ingen ordning på någonting. Jag har nog aldrig känt mig så här lynnig i hela mitt liv och jag förstår verkligen inte varför det är så. Det kan ha o göra med att jag har sovit jätte dåligt sista tiden och på det har en väldigt stor arbetsbörda i skolan. Men det borde väl ändå inte göra att jag nästan börjar gråta för minsta lilla? Oj! Nått måste göras åt saken. Helt klart!

Men vem vet, det kanske blir bättre efter några dagar hos Sannebanan =) Vi får då i alla fall ta och hoppas på det.

Måste ta och börja på min minirapport också, min grupp har ämnet Familj och sen ska jag välja något specifikt inom det som berör två av dessa "verktyg" : Genus, klass, ålder, etnicitet. Jag funderar på att forma min rapport runt vilket stöd tjejer som väljer tekniska linjer på gymnasiet (till exempel Hässlö) har hemmifrån och om det är skillnad i stöd om föräldrarna kommer från olika sociala klasser. Då får jag med både Genus och klass.

Vore kul att få med flyget på något litet sätt i alla fall. =)



Gammal gammal bild från skolan =P

2 kommentarer

Bananiz

10 Nov 2009 21:58

åh herrejisses, det var banne mig inte igår den bilden togs :P haha, men jag ska allt muntra upp dig varje dag med min vackra stämma ;-) pussokramis

Sandra

10 Nov 2009 22:05

Hihihi, näe den är verkligen lastgammal! :P

Kommentera

Publiceras ej