I natt...

2kommentarer

16e3be7a4cf098816b9b7320cf99b31a.png

I natt blev det inge många timmars sömn. Fick väl ihop en fyra timmar innan väckarklockan ringde nere i "vardagsrummet" och det var dax att blixtsnabbt kasta sig ned för stegen innan även Sanne vaknade av denna ohyggliga signal halv sju på morgonen. Jag kände mig allmänt mörbultad och överkörd av ett tåg när jag missade de tre sista stegen på stegen och sedan ramlade från till telefonen för att stänga av den. Usch! Att pendla till uppsala från västerås är verkligen pest och pina! För att höja kvalitén på dagen så tog jag mig faktiskt tid för ovanlighetens skull och sminkade mig innan jag packade ihop dator och papper och begav mig till bussen. Så nu sitter jag på bussen och har för en gångs skull ätit frukost. Köpte även med mig Slitz att ha som lektyr. Mycket underhållande så där tre minuter i taget(läser jag längre än så av gången så blir jag åksjuk) Om ca 20 minuter är jag framme i uppsala och ska träffa mitt arbetslag, jag har sån ångest över redovisningen nu. Tjingeling!

2 kommentarer

Snorbananen

27 Nov 2009 11:05

Hahahaa, vilken tur att du överlevde fallet ;-) så himla fin och piffig du är (jag ser ut att ha blivit överkörd av ett tåg).. ha en underbar helg sweetnose :-D pussokram

Svarat av Sandra

27 Nov 2009 11:18

Äh, du ser alltid piffig ut även om du är dyng-sjuk! Lyx! Ha en underbar helg och tvinga bror din att ta hand om dig nu i helgen! Kram

Kommentera

Publiceras ej