Idag så

1kommentarer

Idag så mådde jag riktigt tjyvens när jag vaknade om jag ska vara ärlig. Sov ordentligt inatt men vaknade ändå och var helt kallsvettig. Jag bestämde mig för att ta en alvedon och stanna hemma utifall att det var så att det var något allvarligt litet virus som hade hoppat på mig. Men det verkar som att det har gått över nu. Känner mig fortfarande lite småhängig och har ingen större matlust men bristen på aptit kan lika gärna bero på att jag druckig för mycket kaffe och haft ett för stort nikotinintag idag.

Har varit och lånat en bok på biblioteket i västerås iaf,  bra. Genusuppsatsen here I come. Sen gick jag och Chanel (Sannes granne) förbi bolaget och köpte en flaska vin. Ikväll ska vi sörja hur misslyckade vi är i skolan. Hon kuggade sin tenta i humf och jag måste komplettera mitt PM för att få godkänt på det. Hon ska även hjälpa mig att formulera några intervju frågor som jag skall ställa till ett par tjejer på Hässlö i morgon. Ringde och pratade med Lotta idag och frågade om hon trodde att de skulle gå med på att bli intervjuade och det lät som att det inte ska vara några större problem.

Kan även säga att jag är så GRYMT avundsjuk på Richard som är på kanarieöarna för tillfället, igår kväll runt 20.30 lokal tid så var det "bara" 21 plusgrader. Usch! Och så har vi regn och rusk och grått här. Plus att man är överhopad med skolarbeten. Mmmm. Bitter är bara förnamnet vill jag lova!

Nu ska jag återgå till mitt pluggidugg, riktigt segt är det men det måste göras.
Tjing!

1 kommentarer

Anna

20 Nov 2009 10:02

Trevlig helg på dig också!:)

Kommentera

Publiceras ej