Lördag

0kommentarer

Idag så vaknade jag av att Lasse ringde och väckte mig för att fråga mig hur man gör äggröra(?!). Sen direkt efter det så ringde Richard så då insåg jag att det var lika bra att ge upp och kliva upp ur sängen för att inte väcka Sanne som låg o sussade så sött brevid mig=).

Sen vid kanske kvart i tolv så gick jag upp och väckte henne med en kopp kaffe på sängen, det blev mycket uppskattat. Vi tillbringade början av dagen med att mysa framför Twilight med ostkrokar och chips och sen vart det en promenad ner till hamnen där vi satt och tittade på hur solen glittrade i vattnet, fåglarna svepte över himlen och lyssnade på hur vattnet slog mot stenarna. Det var fantastiskt rogivande!

Blev promenad hem för att sätta igång bastun och kolla klart på Twilight och sen gå ner och basta. Så himla skönt och man känner sig så himla ren och fräsh! Efter vi bastat så hoppade vi i våra pyjamasar o sen gjorde vi tacos och fick en låt på hjärnan som vi inte kommer på hur texten går och vi har ingen aning om vad den heter, sjukt störande. Vi tror att det är bryggan i låter som går lalalalalalala, hjälper mycket va? =/ Hmm....

Nu dör vi i soffan och det blir nog en väldigt tidig kväll ikväll.

Jag saknar Richard så himla mycket just nu.
With you I belive in happily ever after!

Kommentera

Publiceras ej