Måndags-mys i massor

2kommentarer

Nu sitter jag här vid min dator och pluggar igen, gör jag någonting annat? Eller ja det gjorde jag förra veckan då jag sket i att plugga på hela 7 dagar (och ja, det kändes så himla skönt!).

Har haft seminarium idag, kom hem och pysslade lite, pratade jätte jätte länge med Erik i telefon och det var faktiskt riktigt trevligt. Skönt att få prata ut lite. Så nu när jag har pratat med honom så kan jag skriva ut det : Nu på fredag den 13:e november 2009 så flyttar jag till Västerås. Jag kommer att bo där i ca 1 månad, alltså fram till juluppehållet. Jag tror att det blir bäst så för alla faktiskt. Känns konstigt men det mest possitiva är ju att jag kommer att bo hos/ihop med Sannebanan - snyggast i stan och på så sätt så kanske mina matvanor blir lite bättre. Kommer äntligen att ha någon att äta middag med på kvällarna =) Jejj!

Efter att jag pratat med Erik så tog jag bussen till hans mamma Margareta och åt middag med henne. Hon hade lagat fiskgratäng. Mumsfillibabba säger jag bara! Berättade för henne att jag flyttar på fredag, hon såg uppriktigt ledsen ut och när jag skulle gå så kramade hon mig jättehårt och sa med glansiga ögon att hon verkligen kommer att sakna mig. Jag höll på att börja gråta på plats men tog mig samman och promenerade hemåt. Kom dock inte så långt, bara till busshållsplatsen en bit upp på gatan då jag insåg att det faktiskt fortfarande gick bussar :P Dock fick jag gå från stan men det var faktiskt riktigt skönt =)

Nu är det "bara" 18 dagar kvar tills jag får återse min plutt. Men jag kan klara det, jag ska klara det =)

aja, nu kan jag inte sitta och slösa bort mer dyrbar tid, ska upp 05.30 i morgon för o ha skola =S BLÄ!

Jag bjuder er på två söta bilder innan jag lämnar in för kvällen =) Kram



(Jag som lekte lite fotograf och vart riktigt nöjd med bilden)



(I just can't take my eyes of you)

2 kommentarer

Anonym

10 Nov 2009 14:00

BBFFEAEACSZZZ=4ever. Ska försöka fixa att komma till västerås då. Annars kommer jag gärna när vi har jullov :) Vi hörs innan iaf. Puss min vän

Anna

10 Nov 2009 15:17

Ses på torsdag efter ett någon gång?:)

Kommentera

Publiceras ej