Massa skor

1kommentarer

Nu har jag börjat packa ner mina älskade skor, tog en sportbag att lägga dom i, det räckte inte! =S Får se, kanske måste leta reda på en större väska?


(bilden är tagen från Google)

I alla fall, pratade med min mor om min "sko-väska", och kom fram till att för tillfället så är den väskan värd några tusenlappar, jag äger nog rätt mycket skor ändå. Vill dock ha fler, man kan aldrig ha för mycket skor! Dessutom så har jag hittat sååååå fina skor från jimmy choo for H&M! Åh,men det har jag inte råd med! Verkligen inte! För dyrt! Men aaa, jag vill ha! =D

Här har ni hela kollektionen Jimmy Choo for H&M


Och det är alltså dessa raringar som jag har spanat in mig på i första hand, sen vill jag självklart ha ett antal till ur just den här kollektionen, men skulle jag få välja så skulle jag välja dessa =)



Nu ska jag fortsätta att röja lite här hemma, ska ta och försöka packa ner resterande av mina skor i stället för att sitta här och drömma om fler par. Suck!

Kram

1 kommentarer

Anna

06 Nov 2009 14:18

Det är farligt att titta på skor! Jag fastnade för de skorna som är från Jimmy choo, första skorna från andra "raden" de svarta med nitar(?) på :)

Kommentera

Publiceras ej