Nyttigt är gott

0kommentarer

Idag fick jag ett ryck och promenerade till Coop och handlade, sen bar det av hemmåt med två fyllda matkassar (snacka om att det var tugnt i händerna!) för att laga mat. Tisdagen till ära så lagade jag fullkorns bulgur(som kokades i grönsaksbuljong) stekta laxfileer och en grönsallad till. Det var mikket gott! =D Middagen avslutades med varsin chokladmunk och lite senare vart det glögg och pepparkakor. Mmmmm! Vi har det nästan oförskämt bra skulle man kunna säga.

Ikväll så blir det bara tv och dega tror jag, funderar på att sätta mig och börja med min minirapport, men det känns så himla töligt om jag ska vara ärlig =/ usch och fy. Men men. Måste ju vara klar med den om 2 veckor så det är väl lika bra att åtminstonde börja med den. Hmm.. tråååååkigt!

I morgon så åker Richard till gran kanaria och ska vara där i en vecka med familjen. Så himla avundsjuk jag är på honom, jag vll också åka utomlands och få sola i en vecka!!! Usch! Men men, jag får ju iaf mina skor snart :D Jag får vara glad över det så länge ;)

Och ett stort grattis till Jonatan som fyller hela 21 år idag. Stooooor ponke nu :P Haha!

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej