Pluggidugg

2kommentarer

Sitter och försöker läsa de två kapitlena jag jag läsa till seminariet i morgon, hoppas jag tar mig igenom det snart, jag vet ju hur det är, måste bara komma in i texten så brukar det bli ganska intressant =) Det är bara starten som är seg faktiskt =P

Har iaf laddat upp med Godis och Christmas-must :D Så nu tar vi tag i saken på riktigt =)

Är den nån fler än jag som börjar känna julkänslor? Jag är såååå sugen på glögg(som jag egentligen inte tycker om så mycket) och pepparkakor och lussekatter och ja, allt som har med julen att göra. Framförallt så längtar jag extremt mycket efter snö nu, det är väl den största nackdelen med södra sverige, det blir bara regn och kanske lite slask om man har tur.



Christmas-must! :D Me löv!

2 kommentarer

Karin

08 Nov 2009 20:47

Det finns chilichokladglögg på Ica Väst ^^

Sjukt lycklig när jag såg det. Å det är verkligen stöt god =)

Kom å fika det hos mig innan du flyttar!!

Jenny

11 Nov 2009 13:14

haj vännen =) kul att du börjat skriva på i bloggen =)

Du, Blossa glögg och lussekatter firade jag in mina julkänslor med i går =) hehe

Kram Kram

Kommentera

Publiceras ej