Snack

1kommentarer



Idag så har jag varit i skolan från 12.15 - 14.00, vi hade en otroligt roligt seminarieledare idag. Han var livfull och sprallig, ärlig och mänsklig. Det var helt enkelt roligt, intressant och lärorikt =).

När jag kom hem sen så lagade jag kycklingkorvs-gryta med pasta åt mig själv. Det var helt underbart gott. Och medan maten lagades så pratade jag först med min underbara mormor och sedan med den otroligt söta Emlisen. Jag och Emlisen pratade i över 1½ timme, det var allt och absolut ingenting som diskuterades. Otroligt trevligt =).

Sen har jag bytt sängkläder (eller iaf tagit bort dom gamla sängkläderna och håller på att tvätta dom nu), packat lite mera, jag kanske får ta och göra en omorganisering i morgon när alla kläder har torkat, Suck, och så har jag städat lite. Funderar på om jag ska ta o orka skura golven ikväll eller om jag helt enkelt ska vänta med det tills i morgon så det luktar riktigt gott och nystädat när Erik kommer hem på kvällen. Vi får helt enkelt se hur jag gör. Borde sätta mig och läsa lite men först ska jag faktiskt unna mig själv att ligga i soffan och bara ta det lugnt ett tag. Jag förtjänar det idag :D

Tjingeling!

1 kommentarer

Ewe

12 Nov 2009 18:31

Haha, världens bästa valborg.. Det får vi göra om snart! :D Eller nå liknande iaf! Ska vi ta en helg i Visby? Har mamma fått adressändring? Hoppas det går bra hos Sanne, hälsa bananen från mig!

Kommentera

Publiceras ej