Starka känslor

1kommentarer

Jag har många många många tankar som snurrar i mitt huvud just nu, det känns inte riktigt värt det, jag är kanske inte redo för det här än, det kanske inte är min grej överhuvud taget. Den enda som jag känner att jag kan prata om det med kommer helt plötsligt med moralpredikningar. Hur ska jag reagera på det? Hur ska jag reagera när jag öppnar mitt hjärta och söker stöd i stället får en moralpredikan? Jag är inte dum, tro det eller ej, men jag har faktiskt tänkt på alla alternativ. Jag vet vad mitt handlande får för konsekvenser, det jag ville ha var stöd. En axel att luta sig mig, några tröstande ord och kanske en hjälpande hand.

Man kan tydligen inte få allt här i livet. Och nu känns det än mer meningslöst, nu tappade jag lusten ännu mer.

1 kommentarer

Ewe

02 Nov 2009 20:00

heej, vad är det du pratar om?



Mamma blir lite orolig och nyfiken!

KRAMKALAS

Kommentera

Publiceras ej